Oldal kiválasztása

Hatékony online növekedési
megoldások induló vagy stagnáló vállalkozásoknak.

Az online együttműködés folyamata

Hogyan zajlik az együttműködés? 

$

MEGISMERKEDÉS

Részletesen

Online jelenlétet építeni, olyan mintha házat építenénk. Részletes beszélgetésünk során megismerem vállalkozásod valós igényeit. Online stratégiát alkotunk, majd lépcsőfokról-lépcsőfokra  szerződéskötés után végigvezetlek a lépéseken.

DRÓTVÁZ elkészítése

RÉSZLETESEN

Ez a rész a drótváz elékszítésének folyamatát foglalja magába. Modellezésre kerülnek az oldalak, aloldalak, menüszerkezet, navigáció és  fő gombok, stb. Kiválasztásra kerülnek a fő színek. Beszélgetéseink során ezt a vázat finomítjuk.

Fejlesztés folyamata

Részletesen

A vizuális megjelenés véglegesítésének folyamata után. Kiválasztásra kerül a tartalomkezelő rendszer, mint például WordPress, mert reszponzív és könnyen tudod szerkeszteni a tartalmat. Belső minőségellenőrzés (QA) során előkészítem oldaladat indulásra.

INDULÁS!

RÉSZLETESEN

Elindítjuk az oldaladat ( a szervereden, vagy igényed szerint  a saját szerverünkön). Általában ilyenkor pezsgőt bontuk és ünnepeljük céged új fázisba lépését, üzleti sikeredet. 

ForgalOM Irányítás

RÉSZLETESEN

Ez egy opcionális lépés.
Imádok kliensekkel együtt dolgozni, ezért közösségi média marketinggel (SMM), keresőoptimalizással (SEO) és üzemeltetéssel, segíteni tudom őket hosszú távon, hogy még több értéket termeljen számukra weboldaluk, online jelenlétük.

Milyen módon érhető el vállalkozásod számára a növekedés?

Stratégia alkotunk

Egyértelműen definiáljuk és megvalósítjuk az elérendő célokat.

Tervezünk & Tesztelünk

A kezdeti szakaszban folyamatosan figyeljük célcsoportunk reakcióit. Finomítunk.

A legtöbb magyar online válallkozás szörnyű munkát végez az ajánlatai bemutatásával.

Automatizálunk

Bevált és már bizonyítottan működő automatizmusokkal (online fizetés, számlázás,stb.) minimalizáljuk az emberi munkát. 

Bevezetünk & utánkövetünk

A már jól áttesztelt, cégedre optimalizált folyamatot követjük és mérjük. 

WEBOLDAL KÉSZÍTÉS

Az igényeidnek legjobban megfelelő és legfejlettebb platformot választjuk ki. Ezután testre szabjuk, hogy a leginkább alkalmas legyen az oldal a látogatói és vásárlói kiszolgálására.

TARTALOM
GYÁRTÁS

A látogatókkal és vásárlókkal való kapcsolattartás a legidőigényesebb operatív feladat. Megfelelő stratégia  kiválasztása során márkád kontrolláltam és folyamatosan épül. 

AUTOMATIZÁLT MEGOLDÁSOK

Email marketing automatizálás, integrált automata számlázás, címkenyomtatással (GLS, MPL) . Georedundáns, akár napi szintű biztonsági mentés és automatizált biztonsági frissítés telepítések.

ONLINE JELENLÉT ÉPÍTÉSE

 

MOBILRA, TABLETRE És Asztali PC-re IS OPTIMALIZÁLT MEGJELENÉS

KONVERZIÓOPTIMALIZÁLT LANDOLÓ OLDALAK

GARANTÁLTAN GYORS BETÖLTŐDÉS

FACEBOOK ÉS GOOGLE ADS ALAPBEÁLLÍTÁS

E-MAIL FELIRATKOZÓFELÜLETEK

PRÉMIUM BIZTONSÁGI MEGOLDÁSOK

BEÉPÍTETT GDPR MEGFELELŐSÉG

ÁSZF-EL, ADATVÉDELMI NYILATKOZATTAL, ÉS AUTOMATA SZÁMLÁZÁSSAL ÁTADVA

KOMPLETT ONLINE MARKETING

 

ONLINE JELENLÉT ÉPÍTÉSE

AUTOMATIZÁLT CHATBOT MARKETING

GOOGLE ADS ÉS FACEBOOK HIRDETÉS KEZELÉSE

TERMÉKOLDALAK ÉRTÉKESÍTÉSI SZÖVEGGEL

INSTAGRAM KEZELÉS

HAVI A-B TESZTELÉS A KONVERZIÓS ARÁNY NÖVELÉSÉRE

5 FONTOS KÉRDÉS, MIELŐTT KIVITELEZŐT VÁLASZT 

MILYEN A KOMMUNIKÁCIÓ A MEGBÍZOTT KIVITELEZŐVEL?

Sajnos legtöbb ügynökségnél, szabadúszónál nem fordítanak kellő figyelmet a megfelelő ügyfélkommunikációra. 

A korrektweblap.hu célkitűzése nagyon egyszerű: beérkezik a kérése vagy felmerült kérdése megfelelő időt és energiát szánunk rá, hogy megválaszoljuk azokat, ezzel biztosítva az 5 csillagos ügyfélélményt. Pontosan tisztában vagyunk azzal, hogy mennyire zavaró tud lenni, ha egy emailt vagy chatüzenetet nem kerül megválaszolásra. 

Kicsi, de az ügyfélélmény mellett 100%-osan elkötelezett ügynökségként különösen büszkék vagyunk arra, hogy a klienseinkkel folyamatos és közvetlen kapcsolatban legyünk Skype-on, telefonon, e-mailen, személyesen, vagy az ügyfél által megválasztott csatornán.

DOLGOZTAK-E HASONLÓ FELADATON?

Sok ügynökség és rengeteg referencia munka. Megbízőként fel szükséges ismernia, hogy nem biztosíték arra ez, hogy ugyanolyan munkát tudnak szállítani. 

Megbízóként önnek muszáj felismernie azt, hogy hiába épített kiváló weboldalt egy ügynökség/szabadúszó egy másik területen működő vállalkozásnak, ez nem biztosíték arra, hogy önnél is ugyanilyen munkát tudnak szállítani.

Mi azt tapasztaljuk, hogy a marketingkivitelezést végzőnek valóban értenie kell az adott piac működését, egy bizonyos szakmai tapasztalatra biztosan szükség van. Ráadásul sokan szó szerint mindent kínálnak keresőoptimalizálástól szövegíráson keresztül a hirdetéskezelésig, és persze egy kis grafikai tervezést is elvállalnak.

Az esetek többségében ilyenkor a megrendelő valami olyat kap, ami a szerződés feltételeinek megfelel ugyan, de messze van egy kiváló megoldástól.

A Division1 ügynökség ezért koncentrál csak bizonyos válogatott területekre és feladatokra, és mondunk nemet más jellegű feladatokra.

MILYEN ESZKÖZÖKKEL DOLGOZNAK A MEGBÍZOTT MARKETINGKIVITELEZŐK?

Nagyon sok esetben tapasztaltuk, hogy a marketinges ért egy bizonyos szoftver használatához, és bár messze nem az a legjobb megoldás a kliens számára, mégis erre beszéli rá a vásárlót. 

Rendszeres, hogy ilyenkor a kliens utólag jön rá, hogy bizonyos fontos funkciók hiányoznak az oldalból, és/vagy annyira nehéz az adott szoftver kezelése, hogy lényegében “túszul ejtette” a vállalkozását egy marketinges, hiszen nélküle nem is lehet üzemeltetni az oldalt, a legkisebb változtatáshoz is segítség szükséges. 

A Division1 csapata mindig az aktuálisan legfejlettebb szoftverrel dolgozik, és mindig készek vagyunk új dolgokat tanulni – ha az idő múlásával kiemelkedik egy új megoldás, ami jobb a korábbiaknál, mi leszünk az elsők, akik aktívan használják. 

 

HOGY NÉZ KI A LEGUTÓBBI 3 MUNKÁJUK, ÉS MI VOLT A DÖNTÉSEIK HÁTTERE?

Sok ügynökség csinálja azt, hogy 3-4 remek oldalt összeraknak, hogy portfólióként mutathassák meg a klienseknek – de az, amit a klienseknek szállítanak a valóságban, sokkal alacsonyabb minőségű, és erről könnyű meggyőződnie.

Arról nem beszélve, hogy az, hogy egy oldal jól néz ki, nem jelenti azt, hogy vásárlásokat is generál a vállalkozás tulajdonosának. Mondjuk ki: sok esetben a piacon arra törekednek, hogy egy szerződés minden pontja minimális erőbefektetéssel legyen kipipálva, és le lehessen zárni a projectet.

A Division1-nál arra törekszünk, hogy minden oldal a maximális üzleti eredményeket hozza a kliens számára (még akkor is, ha ez azt jelenti, hogy időnként nincs lehetőség csilli-villi designnal előállni). 

Továbbá minden oldalelem/aloldal/marketingeszköz részletesen elmagyarázásra kerül, hogy teljesen tiszta legyen, hogy miért pont az adott megoldást választottuk. 

MIK A MEGHATÁROZÓ TRENDEK ÉS A LEGJOBBAN MŰKÖDŐ MEGOLDÁSOK AZ ÖN PIACÁN?

Az egyik legegyszerűbb mód eldönteni, hogy az igényesség kitart-e a szerződés aláírása után is, ha ön ellenőrzi, hogy az ügynökség “megcsinálta-e a házi feladatát”, és felkészülten érkezett-e a beszélgetésre. 

Sok esetben fog teljesen üres, kérdő tekinteteket kapni válaszként arra a kérdésre, hogy vajon van-e elképzelésük arról a munkáról, amit kivitelezni készülnek. 

Biztosíthatjuk róla, hogy a Division1-nál kész javaslatokkal, példákkal és magyarázatokkal várjuk önt, már az első megbeszéléskor is.

Segítségre lenne szükséged?

Üljünk le egy kávéra, kötelezettségek nélkül. Beszélgetésünk során megismerem a problémádat. Pár nap elteltével elektornikusan kidolgozom a megoldási javaslatom számodra.